Často kladené otázky

Mohu si zboží vyzkoušet a jak je to s jeho případným vrácením?
Doporučujeme si přestavbovou sadu na elektrokolo EVBIKE předem vyzkoušet přímo v naší centrále v Praze, kde je možné provést i zkušební jízdu na hotových elektrokolech.
Pokud jste zboží zakoupil jako spotřebitel, můžete ho do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. Za zboží vám bude vrácena plná kupní cena. V případě, že zboží bude prodáno obchodnímu subjektu, musí se Kupující předem na této skutečnosti dohodnout s Prodávajícím.
Mohu si u vás objednat přestavbu svého kola?
Na výběr máte ze tří možností:

a) Pokud si na přestavbu netroufáte, můžete využít některého z našich partnerů po celé České republice. Při objednávání přestavbové sady si můžete zvolit jako způsob dopravy "U partnera" a vybrat si vhodného partnera ve vašem okolí, kde chcete nechat přestavbu vašeho kola zrealizovat. Partner se s vámi následně spojí a domluví veškeré potřebné detaily. Můžete si také objednat zboží sami a s vybraným partnerem se individuálně na přestavbě domluvit.

b) Přestavbu vám také můžete zrealizovat na naší centrále v Praze. Kontaktujte nás předem na telefonní číslo 775-278-273.

c) Montáž si také můžete zrealizovat svépomocí dle video návodů a tištěných návodů, které se dodávají ke každé přestavbové sadě a nebo jsou ke stažení přímo u produktů.
Je zboží skladem?
Orientační stav skladu zjistíte v galerii produktů a ve výsledcích vyhledávání podle jednoduchého třístavového indikátoru (slouží jen pro orientační účely):

- zboží máme na skladě dost, více než pět kusů
- zásoby zboží se krátí, na skladě není více než 5 kusů
- zboží je momentálně vyprodané

Pokud si zobrazíte detail produktu, nebo si produkt zobrazíte v nákupním košíku, najdete zde zobrazený aktuální stav skladu.
Co mám dělat když mám problémy s přihlášením?
Pokud se vám nedaří přihlásit svým uživatelským jménem a heslem, zkuste prosím ještě kombinaci vašeho e-mailu a hesla. Pokud nefunguje ani jedna varianta, můžete si nechat změnit vaše heslo (na váš e-mail uvedený v registraci bude zaslán jednoduchý návod). Pokud i tato možnost selže, můžete kontaktovat naše Oddělení péče o zákazníky, kde vám pomůžeme získat přístup k vašemu účtu.
Lze zboží vyzvednout osobně a kdy?
Ano, lze. Zboží můžete vyzvednout přímo v naší prodejně s následujícími způsoby platby:

• platbou v hotovosti
• platba kartou
• platba předem
u partnera

Otevírací doba:
Po - Pá:  9:00 - 16:30
Po - Čt:  16:30 - 19.00 (prodloužený výdej zboží)
Kolik zaplatím za přepravu objednaného zboží?
Podívejte se na kompletní ceník dopravného včetně dalších důležitých informací.
Kdy budete expedovat mojí objednávku?
  • Pro zákazníky z České republiky, kteří objednali do 18:30, expedujeme zboží které je skladem ten samý den.
  • Příjem objednávek pro páteční expedice končí již v 16:00 hodin.
  • Pro zásilky zasílané na Slovensko je mezní čas objednávky pro expedici téhož dne v 16.00 každý všední den.
Podívejte se na kompletní informace ke způsobům dopravy.

Skladovou dostupnost i nejbližší datum dodání vidíte přímo u vybraného produktu. Jakmile je nedostupné zboží dodáno na sklad, obratem expedujeme všechny nedodané objednávky. Přednostně vyřizujeme objednávky uhrazené předem (platba pro-forma fakturou).
Jak reklamovat vadné zařízení?
  • Pro urychlení reklamačního řízení doporučujeme vyplnit reklamační formulář (je třeba se přihlásit na váš účet do e-shopu), který po jeho potvrzení můžete vytisknout a přiložit k reklamovanému produktu.
  • Vytištěním formuláře získáte i číslo reklamace, kterým doporučujeme označit zaslaný balík pro urychlení jeho příjmu.
  • Vadné zboží pečlivě zabalte tak, aby se zboží ani jeho originální obal mechanicky nepoškodily během přepravy.
  • Zásilky zaslané na dobírku nepřijímáme.
Zboží zašlete na adresu:
EVPower a.s., REKLAMACE
Průmyslová 11/1472
102 19 Praha 10

Zboží můžete donést k reklamaci na výše uvedené adresy také osobně (Po-Pá od 9:00 do 16:30). Spolu s reklamovaným zbožím doporučujeme přinést vyplněný a vytištěný reklamační formulář.

Pokud jste zboží nakupovali jako neregistrovaný zákazník (Nákup bez registrace), postupujte takto:
  • Pokud chcete zboží zaslat k reklamaci, pečlivě ho zabalte a připojte k němu podrobný popis závady, vaší adresu a spojení na vás (telefon, email) a kopii dokladu o nákupu (dodací list, fakturu). Se všemi náležitostmi ho odešlete na shora uvedenou adresu.
  • Pokud chcete zboží reklamovat osobně, přineste ho spolu s dokladem o nákupu v otvírací době na shora uvedenou adresu.
V zásilce chybí zboží nebo je zde jiné než jsem objednal. Co mám dělat?
  • Zkontrolujte obsah zásilky dle přiložené "balíkové soupisky". Může se stát, že vaše objednávka je rozdělena na více balíků.
  • Pokud obsah balíku nesouhlasí s balíkovou soupiskou a balík nebyl poškozen (vykraden), stáhněte si, vytiskněte a vyplňte prosím tento formulář.
  • Vyplněný formulář prosím pošlete naskenovaný emailem na adresu sklad@i4wifi.cz. Naši pracovníci Vás budou do jednoho pracovního dne kontaktovat.
Mám další dotaz. Kam se mohu obrátit?
Nenašli jste u produktu potřebné informace? Potřebujete více informací k sadám EVBike? Podívejte se do Technické podpory EVBIKE.
Pokud se váš dotaz týká technických parametrů a vlastností výrobku, nebo se chcete informovat na svou reklamaci, využijte prosím dotazník technické podpory.
Pro jakékoli ostatní dotazy, například stav nebo změnu objednávky, dostupnost zboží, doplnění či změnu vašich údajů, využijte prosím dotazník oddělení péče o zákazníky.





'