Často kladené otázky
Doporučujeme si přestavbovou sadu na elektrokolo EVBIKE předem vyzkoušet přímo v našem showroomu v Praze, kde je možné provést i zkušební jízdu na hotových elektrokolech. Pokud jste zboží zakoupil jako spotřebitel, můžete ho do 14 dnů vrátit bez udání důvodu na adresu EVBIKE, Českobrodská 7/34, Praha 9. Za zboží vám bude vrácena plná kupní cena. V případě, že zboží bude prodáno obchodnímu subjektu, musí se Kupující předem na této skutečnosti dohodnout s Prodávajícím. Formulář pro vrácení zboží
Na výběr máte ze tří možností:
a) Pokud si na přestavbu netroufáte, můžete využít některého z našich partnerů po celé České republice.
b) Kolo vám můžeme také přestavět v našem servise v Praze. Kontaktujte nás předem na telefonním čísle 775 278 273.
c) Montáž si také můžete zrealizovat svépomocí dle video návodů a tištěných návodů, které se dodávají ke každé přestavbové sadě a nebo jsou ke stažení přímo u produktů.
a) Pokud si na přestavbu netroufáte, můžete využít některého z našich partnerů po celé České republice.
b) Kolo vám můžeme také přestavět v našem servise v Praze. Kontaktujte nás předem na telefonním čísle 775 278 273.
c) Montáž si také můžete zrealizovat svépomocí dle video návodů a tištěných návodů, které se dodávají ke každé přestavbové sadě a nebo jsou ke stažení přímo u produktů.
Stav skladu zjistíte v detailech produktů a v kategoriích produktů.
Pokud si zobrazíte detail produktu, nebo si produkt zobrazíte v nákupním košíku, najdete zde zobrazený aktuální stav skladu.
Pokud si zobrazíte detail produktu, nebo si produkt zobrazíte v nákupním košíku, najdete zde zobrazený aktuální stav skladu.
Pokud se vám nedaří přihlásit pod svým registrovaným emailem a heslem, můžete si nechat změnit vaše heslo (na váš e-mail uvedený v registraci bude zaslán aktivační odkaz k vygenerování nového hesla). Pokud i tato možnost selže, kontaktujte nás.
Ano, lze. Zboží můžete vyzvednout přímo v našem showroomu s následujícími způsoby platby:
• platbou v hotovosti
• platba kartou na terminálu
• platba předem (bankovním převodem nebo online přes platební bránu)
Otevírací doba:
• platbou v hotovosti
• platba kartou na terminálu
• platba předem (bankovním převodem nebo online přes platební bránu)
Otevírací doba:
Po: 8:30-16:00 |
Út: 8:30-17:00 |
St: 8:30-16:00 |
Čt: 8:30-17:00 |
Pá: 8:30-15:30 |
Podívejte se na kompletní ceník dopravného včetně dalších důležitých informací.
Zásilky expedované po České republice:
- GLS- objednávky přijaté do 13:30 expedujeme tentýž pracovní den.
- WElDO- objednávky přijaté do 13:30 expedujeme tentýž pracovní den.
- Osobní odběr na pobočkách Uloženky a ParcelShopu- objednávky přijaté do 13:30 expedujeme tentýž pracovní den.
Zásilky expedované na Slovensko:
- GLS- objednávky přijaté do 13:30 expedujeme tentýž pracovní den.
- Slovenská pošta Exres kurýr- objednávky přijaté do 13:30 expedujeme tentýž pracovní den.
- Osobní odběr na pobočkách Uloženky a ParcelShopu- objednávky přijaté do 13:30 expedujeme tentýž pracovní den.
Skladovou dostupnost i nejbližší datum dodání vidíte přímo u vybraného produktu. Jakmile je nedostupné zboží dodáno na sklad, obratem expedujeme všechny nedodané objednávky.
- Pro urychlení reklamačního řízení doporučujeme vyplnit reklamační formulář. Po dokončení můžete formulář vytisknout a přiložit k reklamovanému produktu.
- Vadné zboží pečlivě zabalte tak, aby se zboží ani jeho originální obal mechanicky nepoškodily během přepravy.
- Zásilky zaslané na dobírku nepřijímáme.
Zboží zašlete na adresu:
GEVIZO s.r.o. (EVBIKE - reklamace)
Českobrodská 7/34
190 00 Praha 9
GEVIZO s.r.o. (EVBIKE - reklamace)
Českobrodská 7/34
190 00 Praha 9
Zboží můžete donést k reklamaci na výše uvedené adrese také osobně. Spolu s reklamovaným zbožím doporučujeme přinést vyplněný a vytištěný reklamační formulář.
Pokud jste zboží nakupovali jako neregistrovaný zákazník (Nákup bez registrace), postupujte takto:
- Pokud chcete zboží zaslat k reklamaci, pečlivě ho zabalte a připojte k němu podrobný popis závady, vaší adresu a spojení na vás (telefon, e-mail) a kopii dokladu o nákupu (dodací list, fakturu). Se všemi náležitostmi ho odešlete na uvedenou adresu.
- Pokud chcete zboží reklamovat osobně, přineste ho spolu s dokladem o nákupu v otvírací době na uvedenou adresu.
- Zkontrolujte obsah zásilky dle přiložené "balíkové soupisky". Může se stát, že vaše objednávka je rozdělena na více balíků.
- Pokud obsah balíku nesouhlasí s balíkovou soupiskou a balík nebyl poškozen (vykraden), stáhněte si, vytiskněte a vyplňtetento formulář.
- Vyplněný formulář prosím pošlete naskenovaný e-mailem na adresu info@evbike.cz a my vás budeme kontaktovat.