Mohu si zboží vyzkoušet a jak je to s jeho případným vrácením?
Doporučujeme si přestavbovou sadu na elektrokolo EVBIKE předem vyzkoušet přímo v našem showroomu v Praze, kde je možné provést i zkušební jízdu na hotových elektrokolech. Pokud jste zboží zakoupil jako spotřebitel, můžete ho do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. Za zboží vám bude vrácena plná kupní cena. V případě, že zboží bude prodáno obchodnímu subjektu, musí se Kupující předem na této skutečnosti dohodnout s Prodávajícím.
Mohu si u vás objednat přestavbu svého kola?
Na výběr máte ze tří možností:

a) Pokud si na přestavbu netroufáte, můžete využít některého z našich partnerů po celé České republice.

b) Kolo vám můžeme také přestavět v našem servise v Praze. Kontaktujte nás předem na telefonním čísle 775 278 273.

c) Montáž si také můžete zrealizovat svépomocí dle video návodů a tištěných návodů, které se dodávají ke každé přestavbové sadě a nebo jsou ke stažení přímo u produktů.
Je zboží skladem?
Stav skladu zjistíte v detailech produktů a v kategoriích produktů.
Pokud si zobrazíte detail produktu, nebo si produkt zobrazíte v nákupním košíku, najdete zde zobrazený aktuální stav skladu.
Co mám dělat, když mám problémy s přihlášením?
Pokud se vám nedaří přihlásit pod svým registrovaným emailem a heslem, můžete si nechat změnit vaše heslo (na váš e-mail uvedený v registraci bude zaslán aktivační odkaz k vygenerování nového hesla). Pokud i tato možnost selže,  kontaktujte nás.
Lze zboží vyzvednout osobně a kdy?
Ano, lze. Zboží můžete vyzvednout přímo v našem showroomu s následujícími způsoby platby:

• platbou v hotovosti
• platba kartou na terminálu
• platba předem (bankovním převodem nebo online přes platební bránu)

Otevírací doba:
Po: 8:30-17:30 
Út: 8:30-18:00
St: 8:30-17:30
Čt: 8:30-18:00
Pá: 9:30-15:00

V současné době showroom nedisponuje vlastním skladem s možností okamžitého odběru. Objednávku je nutné vytvořit předem a vyčkat na potvrzovací e-mail o možnosti vyzvednutí. Usilovně pracujeme na možnosti okamžitého odběru zboží, prosíme tedy dočasně o pochopení.

Pokud zboží objednáte do 10:00, bude k dispozici pro vyzvednutí ten samý den, nejdříve však od 14:00.
Pokud zboží objednáte až po 10:00, bude k dispozici následující pracovní den, nejdříve však od 14:00.

Vždy je nutné vyčkat na email, který potvrdí, že si můžete pro zboží přijít. Můžete nás také kontaktovat pro bližší informace k času vyzvednutí.
Kolik zaplatím za přepravu objednaného zboží?
Podívejte se na kompletní ceník dopravného včetně dalších důležitých informací.
Kdy budete expedovat mojí objednávku?
Zásilky expedované po České republice:
  • PPL, DPD - objednávky přijaté do 16:30 expedujeme ten samý den. Příjem objednávek pro páteční expedice končí v 15:30. 
  • Česká pošta - objednávky přijaté do 15:30 expedujeme ten samý den. Příjem objednávek pro páteční expedice končí v 15:30. 
  • Zásilkovna - objednávky přijaté do 16:00 expedujeme ten samý den. Příjem objednávek pro páteční expedice končí v 15:30.
Zásilky expedované na Slovensko:
  • Zásilkovna, Slovenská pošta - objednávky přijaté do 16:00 expedujeme ten samý den. Příjem objednávek pro páteční expedice končí v 15:30.
  • DPD - objednávky přijaté do 15:30 expedujeme ten samý den. 
Podívejte se na kompletní informace ke způsobům dopravy.

Skladovou dostupnost i nejbližší datum dodání vidíte přímo u vybraného produktu. Jakmile je nedostupné zboží dodáno na sklad, obratem expedujeme všechny nedodané objednávky.
Jak reklamovat vadné zařízení?
  • Pro urychlení reklamačního řízení doporučujeme vyplnit reklamační formulář. Po dokončení můžete formulář vytisknout a přiložit k reklamovanému produktu.
  • Vadné zboží pečlivě zabalte tak, aby se zboží ani jeho originální obal mechanicky nepoškodily během přepravy.
  • Zásilky zaslané na dobírku nepřijímáme.
Zboží zašlete na adresu:
GEVIZO s.r.o. (EVBIKE - reklamace)
Českobrodská 7/34
190 00 Praha 9

Zboží můžete donést k reklamaci na výše uvedené adrese také osobně. Spolu s reklamovaným zbožím doporučujeme přinést vyplněný a vytištěný reklamační formulář.

Pokud jste zboží nakupovali jako neregistrovaný zákazník (Nákup bez registrace), postupujte takto:
  • Pokud chcete zboží zaslat k reklamaci, pečlivě ho zabalte a připojte k němu podrobný popis závady, vaší adresu a spojení na vás (telefon, e-mail) a kopii dokladu o nákupu (dodací list, fakturu). Se všemi náležitostmi ho odešlete na uvedenou adresu.
  • Pokud chcete zboží reklamovat osobně, přineste ho spolu s dokladem o nákupu v otvírací době na uvedenou adresu.
V zásilce chybí zboží nebo je zde jiné než jsem objednal. Co mám dělat?
  • Zkontrolujte obsah zásilky dle přiložené "balíkové soupisky". Může se stát, že vaše objednávka je rozdělena na více balíků.
  • Pokud obsah balíku nesouhlasí s balíkovou soupiskou a balík nebyl poškozen (vykraden), stáhněte si, vytiskněte a vyplňte tento formulář.
  • Vyplněný formulář prosím pošlete naskenovaný e-mailem na adresu info@evbike.cz a my vás budeme kontaktovat.