Doporučujeme si přestavbovou sadu na elektrokolo EVBIKE předem vyzkoušet přímo v našem showroomu v Praze, kde je možné provést i zkušební jízdu na hotových elektrokolech. Pokud jste zboží zakoupil jako spotřebitel, můžete ho do 14 dnů vrátit bez udání důvodu na adresu EVBIKE, Českobrodská 7/34, Praha 9. Za zboží vám bude vrácena plná kupní cena. V případě, že zboží bude prodáno obchodnímu subjektu, musí se Kupující předem na této skutečnosti dohodnout s Prodávajícím. Formulář pro vrácení zboží

Na výběr máte ze tří možností:

a) Pokud si na přestavbu netroufáte, můžete využít některého z našich partnerů po celé České republice.

b) Kolo vám můžeme také přestavět v našem servise v Praze. Kontaktujte nás předem na telefonním čísle 775 278 273.

c) Montáž si také můžete zrealizovat svépomocí dle video návodů a tištěných návodů, které se dodávají ke každé přestavbové sadě a nebo jsou ke stažení přímo u produktů.

Stav skladu zjistíte v detailech produktů a v kategoriích produktů.
Pokud si zobrazíte detail produktu, nebo si produkt zobrazíte v nákupním košíku, najdete zde zobrazený aktuální stav skladu.

Pokud se vám nedaří přihlásit pod svým registrovaným emailem a heslem, můžete si nechat změnit vaše heslo (na váš e-mail uvedený v registraci bude zaslán aktivační odkaz k vygenerování nového hesla). Pokud i tato možnost selže, kontaktujte nás.

Ano, lze. Zboží můžete vyzvednout přímo v našem showroomu s následujícími způsoby platby:

• platbou v hotovosti
• platba kartou na terminálu
• platba předem (bankovním převodem nebo online přes platební bránu)

Otevírací doba:
Po: 8:30-16:00 
Út: 8:30-17:00
St: 8:30-16:00
Čt: 8:30-17:00
Pá: 8:30-15:30

Podívejte se na kompletní ceník dopravného včetně dalších důležitých informací.

Zásilky expedované po České republice:
  • GLS- objednávky přijaté do 13:30 expedujeme tentýž pracovní den.
  • WElDO- objednávky přijaté do 13:30 expedujeme tentýž pracovní den.
  • Osobní odběr na pobočkách Uloženky a ParcelShopu- objednávky přijaté do 13:30 expedujeme tentýž pracovní den.
Zásilky expedované na Slovensko:
  • GLS- objednávky přijaté do 13:30 expedujeme tentýž pracovní den.
  • Slovenská pošta Exres kurýr- objednávky přijaté do 13:30 expedujeme tentýž pracovní den.
  • Osobní odběr na pobočkách Uloženky a ParcelShopu- objednávky přijaté do 13:30 expedujeme tentýž pracovní den.
Podívejte se na kompletní informace ke způsobům dopravy.

Skladovou dostupnost i nejbližší datum dodání vidíte přímo u vybraného produktu. Jakmile je nedostupné zboží dodáno na sklad, obratem expedujeme všechny nedodané objednávky.

  • Pro urychlení reklamačního řízení doporučujeme vyplnit reklamační formulář. Po dokončení můžete formulář vytisknout a přiložit k reklamovanému produktu.
  • Vadné zboží pečlivě zabalte tak, aby se zboží ani jeho originální obal mechanicky nepoškodily během přepravy.
  • Zásilky zaslané na dobírku nepřijímáme.
Zboží zašlete na adresu:
GEVIZO s.r.o. (EVBIKE - reklamace)
Českobrodská 7/34
190 00 Praha 9

Zboží můžete donést k reklamaci na výše uvedené adrese také osobně. Spolu s reklamovaným zbožím doporučujeme přinést vyplněný a vytištěný reklamační formulář.

Pokud jste zboží nakupovali jako neregistrovaný zákazník (Nákup bez registrace), postupujte takto:
  • Pokud chcete zboží zaslat k reklamaci, pečlivě ho zabalte a připojte k němu podrobný popis závady, vaší adresu a spojení na vás (telefon, e-mail) a kopii dokladu o nákupu (dodací list, fakturu). Se všemi náležitostmi ho odešlete na uvedenou adresu.
  • Pokud chcete zboží reklamovat osobně, přineste ho spolu s dokladem o nákupu v otvírací době na uvedenou adresu.

  • Zkontrolujte obsah zásilky dle přiložené "balíkové soupisky". Může se stát, že vaše objednávka je rozdělena na více balíků.
  • Pokud obsah balíku nesouhlasí s balíkovou soupiskou a balík nebyl poškozen (vykraden), stáhněte si, vytiskněte a vyplňtetento formulář.
  • Vyplněný formulář prosím pošlete naskenovaný e-mailem na adresu info@evbike.cz a my vás budeme kontaktovat.