JAKÝ TYP MOTORU ZVOLIT - PŘÍMÝ NEBO STŘEDOVÝ?

Přímý pohon

Přímé pohony jsou vhodné na jízdu po silnicích, do měst a na kratší vzdálenosti. Kvůli své vyšší hmotnosti 6,6 kg je nedoporučujeme do terénu. Motor je možné umístit do předního nebo zadního kola. Velkou výhodou přímých pohonů je úplná bezúdržbovost a tempomat. S přímým pohonem můžete jet i po vybití baterie, nevýhodou je vyšší váha pohonu. S kompletní elektrickou výbavou zatíží vaše kolo o 8 kg. Pohony si můžete nechat ve specializovaném servisu přeplést do 20"-28" ráfku.

 pohon

Středové pohony jsou ideální do terénů, na sportovní cyklistiku a delší vzdálenosti. Jejich montáž se provádí do rámu místo šlapacího středu, tím je zachováno optimální těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. I to je jeden z důvodů, proč se vám bude se středovým pohonem lehko šlapat po vybití baterie. Výhodou je i jejich nízká hmotnost: 250W, 750W - 3,6 kg, 1000W - 6,6 kg.  Kroutící moment středového pohonu využijete naplno díky kombinaci převodníku a zadní přehazovačky.

 pohon

Středové pohony s torzním snímačem doporučujeme na přestavby dětských kol či pro aktivní cyklisty. Torzní snímač motoru pozná sílu šlapání a podle toho reguluje svůj výkon. Čím větší silou se opíráte do šlapek kola (jízda do kopce), tím více vám motor pomáhá. Při jízdě po rovině vám motor pomáhá méně. Díky své konstrukci nejsou moc vhodné do terénu a pro těžší a náročnější jezdce.

JAK VÝKONNÝ MOTOR POTŘEBUJETE?

Přímý pohon

Výhodou přímých pohonů je, že výkon ovlivňuje napětí baterie. Koupíte-li si baterii s  napětím 36 V, výkon pohonu bude 500 W. Tento výkon je vhodný pro nenáročnou cyklistiku a jezdce do 90 kg. Připojíte-li k přímému pohonu baterii s napětím 48 V, automaticky se zvýší výkon na 750 W. Tento výkon využijí statnější jezdci, vašemu ebiku se tím zvýší akcelerace a maximální rychlost. Sílu přípomoci si regulujete sami na displeji. Displej k tomuto pohonu má 5 asistenčních stupňů.

 pohon

Výhodou středových pohonů je jejich programování. Výkon a jízdní vlastnosti se dají upravit přesně podle vašich potřeb. Přípomoc pohonu si regulujete sami dle zvoleného displeje. Na výběr máte z 5 druhů displejů, které mají až 9 asistenčních stupňů.

Středové pohony 250 W fungují při napětí 36 V. Doporučujeme je každému, kdo provozuje aktivní cyklistiku a už mu nestačí síly na kopce a delší výlety.

1000w

Středové pohony 750 W a 1000 W fungují při napětí 48 V. Jsou vhodné pro těžší jezdce či náročnější cyklisty, kteří požadují větší akceleraci a mají rádi vyšší rychlost. Tyto pohony jsou ideální například pro rychlé výjezdy prudkých kopců. Chcete-li se na všem ebiku více vozit a užívat ho jako dopravní prostředek, jsou tyto pohony s vyšším výkonem vhodnou volbou.

KTERÝ DRUH BATERIE JE NEJVHODNĚJŠÍ?

ramova

Pokud se vám rámová baterie vejde na rám místo držáku na lahev, doporučujeme pořídit tento typ baterie a lahev vozit například na sedlovce. Umístění ve středu kola vám totiž zaručí komfortní jízdu a optimální těžiště. K vysunutí baterie z držáku vám stačí prostor 2 cm před a nad baterií. Díky tomu se vejde i do 15" rámů.

brasnova

Brašnovou baterii umístíte podle vlastních potřeb. Pomocí pevných suchých zipů ji snadno připevníte na horní rámovou a sedlovou trubku. Vozit ji můžete i na nosiči či na speciálním nosiči pod sedlem. Tento typ baterie je často využívaný i u celooodpružených kol, kde není možné baterii přichytit na rám, ale vozí se v batůžku s vyvedeným kabelem k připojení pohonu.

nosicova

Nosičové baterie se nejčastěji instalují na dámská a městská kola. Nosič je výškově nastavitelný a je tak vhodný pro různé velikosti kol. Nevýhodou této baterie je její váha, zadní část kola vám zatíží o 6,2 kg.

2A NEBO 5A NABÍJENÍ?

Nabíjení

Všechny baterie v sobě mají zabudovaný ochranný BMS modul, který je chrání před vybitím či podbitím, a který koriguje nabíjecí proud do každého článku. Díky tomuto balancovacímu modulu je jedno, zda baterie nabíjíte 2A nebo 5A nabíječkou. Články nejsou 5 A nabíjeny po celou dobu, před úplným nabitím se nabíjecí proud sníží a články dobalancují. Rychlým nabíjením tedy baterii neohrozíte, naopak zkrátíte její nabíjecí čas o polovinu.

JAKÝ ZVOLIT DISPLEJ?

Přímé pohony a středové pohony s torzním snímačem mají daný displej již z výroby, není tedy možné si vybrat jiný.

LCD displej pro středový pohon s torzním snímačem se umisťuje na střed řídítek. Umožňuje rozdělit výkon pohonu do 4 režimů asistence - ECO - TOUR - SPEED - TURBO. Jako jediný ze všech LCD displejů je sundavací a můžete ho ovládat tlačítky na displeji nebo ovládáním, které se umisťuje na levou stranu řídítek.
LCD displej pro přímý pohon se umisťuje na střed řídítek a umožňuje rozdělit výkon pohonu do 5 asistenčních stupňů. Kromě základních funkcí zobrazuje i okolní teplotu.

U klasických středových pohonům 250 W, 750 W i 1000 W máte na výběr z 5 displejů.

c961
LCD displej C961 umožňuje rozdělit výkon pohonu do asistenčních stupňů 0-3, 0-5 nebo 0-9.  Tento displej má jednoduché kroužkové ovládání na levé straně řídítek a velký horizontální displej s úhlopříčkou displeje 3,2". Je nejvhodnější variantou pro lidi s horším zrakem, má velké číslice a pouze základní funkce.
c10
LCD displej C10 umožňuje rozdělit výkon pohonu do asistenčních stupňů 0-3 nebo 0-5. Jeho součástí je i USB výstup. Větší vertikální displej s úhlopříčkou 3,3", kromě základních funkcí, zobrazuje stav baterie 10stupňovým indikátorem. Ovládání se umisťuje na levou stranu řídítek, kde se snadno ovládá palcem.
c965
LCD displej C965 umožňuje rozdělit výkon pohonu do asistenčních stupňů 0-3, 0-5 nebo 0-9. Jako jediný displej pro středové pohony zobrazuje i okolní teplotu. Má menší vertikální displej 2,9" a zabudované čidlo pro automatické podsvícení displeje. Ovládáte ho jednoduše palcem na levé straně řídítek.
c18
LCD displej C18 s USB výstupem je nejnovější z naší nabídky. Jako jediný má barevný displej a úhlopříčku 3,4". Zobrazuje nejvíce funkcí ze všech displejů včetně kapacity baterie v % nebo V a aktuálního času.  Výkon pohonu umožňuje rozdělit do asistenčních stupňů 0-3, 0-5 nebo 0-9. Snadno ho ovládáte palcem na levé straně řídítek.
c18
LED displej E12 se umisťuje na levou stranu řídítek. Je vhodný pro přestavbu skládaček, protože nezabere téměř žádné místo. Tlačítky ovládáte základní funkce - zapnutí a vypnutí systémů a 4 stupně asistence. Je to jediný displej, na kterém sami nemůžete odblokovat rychlost nad 25 km/h. Displej můžete propojit s aplikací ve vašem telefonu.

JAK PO VYBRÁNÍ SADY UDĚLAT Z KOLA ELEKTROKOLO?

prestavba

Vaše kolo přestavíme na elektrokolo v showroomu na Praze 9. Stačí, když nám přivezete své kolo a o vše ostatní se postaráme za vás. Přestavba nám trvá 3-4 pracovní dny. Snažíme se, abyste mohli jezdit co nejdříve. Jestli vás zajímá, co vše přestavba na elektrokolo zahrnuje, máme pro vás i detailní popis služby.

video

Kolo si můžete přestavět sami doma. Připravili jsme pro vás videonávody, pomocí kterých zvládnete celou přestavbu bez problémů i vy. Veškerá videa naleznete v sekci VIDEONÁVODY A INSTALACE nebo u každé kompletní sady či produktu. Postupně sekci doplňujeme o další videa. Přestavbu zvládnete i pomocí manuálů, které jsou u každého produktu v záložce "Ke stažení".

prestavba

Pokud si nevěříte na kompletní přestavbu, připravíme nejsložitější části přestavby v našem servisu za vás a zbytek si doděláte snadno sami. Přivezte nám vaše kolo a my za vás namontujeme středový pohon spolu se snímačem otáček, nastavíme řídící jednotku a nainstalujeme baterii. Vy si pak doma už jen namontujete LCD displej a ostatní příslušenství, které máte v sadě. Detailní popis služby.

Zboží, které nabízíme, si můžeme také objednat přímo na pobočkách našich partnerů po České a Slovenské republice.