
Videonávod pro přestavbu kola na elektrokolo pomocí sady s přímým pohonem do zadního kola
Přestavba pomocí přímého pohonu 500 W do zadního kola, původní rámové baterie 36 V a řídící jednotky.
Sada pro přestavbu kola na elektrokolo s inovovanou řídící jednotkou. Jednotka umí vyčítat data o rychlosti a ujeté vzdálenosti přímo z motoru a díky tomu již sada neobsahuje čidlo rychlosti, montáž je tak snazší a přehlednější. Po připojení 48V baterie je nominální výkon motoru 750 W. Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat, aniž by došlo k jeho poškození.
Vysokokapacitní baterie EVBIKE 13 Ah (624 Wh) je určena k montáži nad zadní kolo, součástí balení je nastavitelný nosič. Baterie je opatřena bezpečnostním zámkem proti odcizení, po odemknutí ji lze snadno vyjmout z držáku např. při dobíjení nebo převozu. Má zabudované bezpečnostní koncové červené světlo, které se automaticky rozsvítí se zapnutím baterie. Vhodná je zejména pro kola s malým rámem nebo pro městská kola. Součástí baterie je inteligentní ochranný BMS modul pro balancování článků, jejich ochranu proti podbití a vybití. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci. Součástí baterie je USB výstup pro nabíjení externího zařízení.
Minimální vzdálenost pro přední osu je 100 mm a pro zadní osu 135 mm. Při instalaci sady do předního kola doporučujeme použít protiskluznou ráčnu, pro zajištění motoru proti protočení ve vidlici.
Sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
Přestavba pomocí přímého pohonu 500 W do zadního kola, původní rámové baterie 36 V a řídící jednotky.
Instalace nosičové baterie zabere jen pár minut. Součástí balení je veškerý montážní materiál. Nosič je výškově nastavitelný a je tak vhodný pro různé velikosti kol.