
Videonávod pro přestavbu kola na elektrokolo pomocí sady s přímým pohonem do zadního kola
Přestavba pomocí přímého pohonu 500 W do zadního kola, původní rámové baterie 36 V a řídící jednotky.
Sada pro přestavbu kola na elektrokolo s inovovanou řídící jednotkou. Jednotka umí vyčítat data o rychlosti a ujeté vzdálenosti přímo z motoru a díky tomu již sada neobsahuje čidlo rychlosti, montáž je tak snazší a přehlednější. Po připojení 48V baterie je nominální výkon motoru 750 W. Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat, aniž by došlo k jeho poškození.
Vysokokapacitní baterie EVBIKE s kapacitou 13 Ah (624 Wh) se velmi snadno instaluje na rám kola místo držáku na lahev. Tím, že je baterie ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště. Baterie je opatřena bezpečnostním zámkem proti odcizení. Po odemknutí ji lze snadno vyjmout z držáku např. při dobíjení nebo převozu. Součástí baterie je inteligentní ochranný BMS modul pro balancování článků, jejich ochranu proti podbití a vybití. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci.
Sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
Přestavba pomocí přímého pohonu 500 W do zadního kola, původní rámové baterie 36 V a řídící jednotky.
Krátký návod, jak správně provést montáž rámové baterie.