Senzor řazení pro přehazovačku

-11%

Gearsensor je senzor řazení, který se připojuje na místo konektoru brzdových pák. Speciální snímací technika uvnitř sleduje pohyb lanka při řazení a na chvíli odpojuje činnost motoru a díky tomu je možné hladké přeřazení. Více

Běžná cena 1 487 Kč. Ušetříte 11% (168 Kč)

1 319 Kč
1 090,08 Kč

Kdy zboží obdržíte?

Ihned k odběru
na prodejně Praha 9 Zítra od 8:30
Skladem > 20 ks na e-shopu
odesíláme následující pracovní den
možnosti doručení
ks

Gearsensor je senzor řazení, který se připojuje na místo konektoru brzdových pák. Speciální snímací technika uvnitř sleduje pohyb lanka při řazení a na chvíli odpojuje činnost motoru a díky tomu je možné hladké přeřazení. Více

Gearsensor (GSD) je malý pomocník, který pomáhá při řazení na kolech vybavených středovým pohonem EVBIKE (BBS). Není určen pro středový pohon s torzním snímačem. Senzor zapojíte do dráhy lanka, které vede od páček k přehazovačce. K regulátoru / motoru ho pak připojíte místo konektoru pro brzdovou páčku, která snímá brzdění. 

Jestliže chcete instalovat spolu se senzorem řazení i obě brzové páky, je nutné přikoupit rozbočovač brzdového konektoru. 

Senzor je vhodný pro všechny kola s klasickými i s nábovými přehazovačkami, které jsou vybaveny středovými motory. U motorů s výkonem nad 250W je pro komfortní jízdu gearsensor nezbytností. Nemáte-li již volný konektor pro zapojení Gearsesoru doporučujeme zakoupit rozbočovač brzdového konektoru. 

Proč právě gearsensor? 

Přes nesporné výhody středových motorů na elektrokolech není při řazení takový komfort, jako u jiných motorů (předních i zadních). Konkrétně se jedná o přenos kroutícího momentu motoru z hnaného převodníku do celého převodového mechanismu, při kterém je řazení hlučné a „nepříjemné“ doprovodnými rázy v okamžiku přesunu řetězu pod tahem motoru na jiný pastorek. V případě vícerychlostních náb je bez přerušení šlapání změna převodu téměř nemožná, například při jízdě do kopce je nutné přestat šlapat, což v malé rychlosti může způsobit úplné zastavení . A toto právě řeší gearsensor, který umožní v průběhu řazení na definovaný čas odpojit tah motoru, aby bylo možné bezproblémově přeřadit. Šetří se tak i jednotlivé komponenty celého převodového mechanismu, bonusem je komfort řazení shodný s řazením na normálním kole. Gearsensor je řízen automaticky při pohybu řadící páčky. 

Je gearsensor jen pouhým snímačem pohybu lanka? 

Ač by se zdálo, že gearsensor je jednoduchý snímač lanka, tak vězte že tomu tak není. Tato součást prošla několika lety vývoje a mikroprocesor uvnitř snímače vyhodnocuje mnoho údajů, tak aby například rozpoznal přeřazení od běžného pohybu lanka například při jízdě po nerovnostech.