
Instalace rámové baterie
Krátký návod, jak správně provést montáž rámové baterie.
Nová řídící jednotka umí vyčítat data o rychlosti a ujeté vzdálenosti přímo z motoru a díky tomu již sada neobsahuje čidlo rychlosti, montáž je tak snazší a přehlednější. Po připojení 36V baterie je nominální výkon motoru 500 W. Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat. Více o motoru ►
Baterie EVBIKE 13 Ah (468 Wh) se velmi snadno instaluje na rám kola místo držáku na lahev. Tím, že je baterie ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště. Baterie je opatřena bezpečnostním zámkem proti odcizení. Po odemknutí ji lze snadno vyjmout z držáku např. při dobíjení nebo převozu. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci. Více o baterii ►
Krátký návod, jak správně provést montáž rámové baterie.
Sada EVBIKE využívá výhradně stejnosměrné bezkartáčové motory. Zde naleznete popis konstrukce a jaké výhody vám použití tohoto typu motoru přináší.
Přestavba pomocí přímého pohonu 500 W do zadního kola, původní rámové baterie 36 V a řídící jednotky.
Chcete si pořídit přestavbovou sadu a nevíte, která konfigurace je vhodná přímo pro vás? Připravili jsme pár tipů, jak správně vybrat ideální sadu, pomocí které uděláte z vašeho kola elektrokolo.
Přivezte nám své kolo a dostanete zpět elektrokolo. Nebo si můžete přestavbu provést sami pomocí našich videonávodů. Sady si snadno sestavíte podle vašich požadavků - od výkonu motoru, kapacity baterie, multifunkčních LCD displejů až po další doplňky. Pokud nemáte kolo, můžete využít naší nabídky elektrokol GEOMY, což jsou horská kola doplněná o přestavbovou sadu, proto si můžete sestavit elektrokolo podle vašeho přání. Displej, výkon motoru, kapacita baterie, rychlost nabíjení a převodník jsou plně konfigurovatelné komponenty.