
Jak funguje přímý pohon EVBIKE?
Sada EVBIKE využívá výhradně stejnosměrné bezkartáčové motory. Zde naleznete popis konstrukce a jaké výhody vám použití tohoto typu motoru přináší.
Sada pro přestavbu kola na elektrokolo s inovovanou řídící jednotkou, která podporuje napětí 36 a 48 V. Nově umí jednotka vyčítat data o rychlosti a ujeté vzdálenosti přímo z motoru a díky tomu již sada neobsahuje čidlo rychlosti, montáž je tak snazší a přehlednější. Sada je určena pro montáž do zadního kola a šroubovací kazetu.
Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat aniž by došlo k jeho poškození.
Minimální vzdálenost pro přední osu je 100 mm a pro zadní osu 135 mm. Motor je určen pro zadní vidlice rámu o šířce +/- 135 mm. Sadu je nutné doplnit o baterii, která není součástí balení.
Sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
Sada EVBIKE využívá výhradně stejnosměrné bezkartáčové motory. Zde naleznete popis konstrukce a jaké výhody vám použití tohoto typu motoru přináší.
Přivezte nám své kolo a dostanete zpět elektrokolo. Nebo si můžete přestavbu provést sami pomocí našich videonávodů. Sady si snadno sestavíte podle vašich požadavků - od výkonu motoru, kapacity baterie, multifunkčních LCD displejů až po další doplňky. Pokud nemáte kolo, můžete využít naší nabídky elektrokol GEOMY, což jsou horská kola doplněná o přestavbovou sadu, proto si můžete sestavit elektrokolo podle vašeho přání. Displej, výkon motoru, kapacita baterie, rychlost nabíjení a převodník jsou plně konfigurovatelné komponenty.
Přestavba pomocí přímého pohonu 500 W do zadního kola, původní rámové baterie 36 V a řídící jednotky.