Před založením reklamace:

  1. Na nákupním dokladu zkontrolujte, zda je produkt v záruce. Pokud by nebyl, kontaktujte nás a vymyslíme řešení.
  2. Pokud byl produkt zakoupen v jiném obchodě, kontaktujte svého prodejce.
Před zasláním reklamace:
  1. Ujistěte se, že produkt není mechanicky poškozen a není patrná koroze. Mechanicky poškozené baterie nikdy neposílejte. Hrozí nebezpečí požáru.
  2. Středové pohony zasílejte vždy bez příslušenství (kliky, převodík).
  3. Produkty zasílejte zcela očištěné.
  4. Používáte-li vlastní napájecí konektor, před zasláním reklamace namontujte původní konektor, kterým byl produkt opatřen. 
  5. Reklamové zboží pečlivě zabalte.
Máte-li k vaší reklamaci nějaké dotazy nebo si nevíte rady, můžete nám před založením či posláním reklamace nejdříve zavolat +420 775 278 273.

Adresa pro odeslání reklamace:
GEVIZO s.r.o. (EVBIKE)
Českobrodská 7/34, Praha 9, 190 00
Česká republika

Pokud bylo zboží objednáno na firmu.

Naleznete na dokladu

Pokud obsahuje, naleznete na dokladu

Faktura nebo objednávka

Uveďte prosím detailní popis

Nabíječka, kabeláž, senzor…


Balík s reklamací prosím odešlete na adresu:

GEVIZO s.r.o. (EVBIKE)
Českobrodská 7/34, Praha 9, 190 00
Česká republika