Reklamace zboží
Před založením reklamace:
- Na nákupním dokladu zkontrolujte, zda je produkt v záruce. Pokud by nebyl, kontaktujte nás a vymyslíme řešení.
- Pokud byl produkt zakoupen v jiném obchodě, kontaktujte svého prodejce.
Před zasláním reklamace:
- Ujistěte se, že produkt není mechanicky poškozen a není patrná koroze. Mechanicky poškozené baterie nikdy neposílejte. Hrozí nebezpečí požáru.
- Baterie zasílejte včetně klíčů. Držák či nosič není nutné zasílat.
- Středové pohony zasílejte vždy bez příslušenství (kliky, převodník).
- Produkty zasílejte zcela očištěné.
- Používáte-li vlastní napájecí konektor, před zasláním reklamace namontujte původní konektor, kterým byl produkt opatřen.
- Reklamové zboží pečlivě zabalte.
Máte-li k vaší reklamaci nějaké dotazy nebo si nevíte rady, můžete nám před založením či posláním reklamace nejdříve zavolat +420 773 744 102.
Adresa pro odeslání reklamace:
EVBIKE - sklad
Průmyslová 11/1472, Praha 10, 102 00
Česká republika
Průmyslová 11/1472, Praha 10, 102 00
Česká republika
Reklamační formulář
Balík s reklamací prosím odešlete na adresu:
EVBIKE - Sklad
Průmyslová 11/1472, Praha 10, 102 00
Česká republika