Vše, co prodáváme, umíme i opravit. Pokud máte podezření na poruchu nebo si nevíte rady, obraťte se na nás. Rádi vám pomůžeme a navrhneme řešení vašeho požadavku v našem servisním středisku.

Nabízíme:

  • přestavby na elektrokolo
  • základní údržba elektrokola
  • diagnostika motorů
  • základní údržba motorů
  • programování řídící jednotky
  • nastavení výkonu a maximální rychlosti
  • diagnostika baterií
  • základní údržba baterií
  • testování kapacity baterií
  • servis baterií
  • balancování článků baterie

Vyberte požadované servisní středisko v rozcestníku:

SERVIS STŘEDOVÝCH POHONŮ

Specializovaná služba pro opravu, údržbu a montáž středových pohonů EVBIKE vč. displejů příslušenství. Servisujeme motory EVBIKE (Bafang/8FUN): BBS-01 250W, BBS-02 750W, BBS-HD 1000W a středové pohony EVBIKE s torzním snímačem 250W a 500W.

Ceník servisních prací

Diagnostika* 350 Kč
Demontáž motoru z kola a jeho zpětná montáž 800 Kč
Přestavba na elektrokolo 2398 Kč
Instalace senzoru řazení 499 Kč
Základní údržba středového pohonu 998 Kč
Programování řídící jednotky 499 Kč
Práce technika (každá započatá hodina)** 600 Kč

*Pokud je již motor demontován z kola nebo to nevyžaduje.
**Náhradní díly nejsou součástí ceny.
Ceny jsou uvedeny vč. 21% DPH a nezahrnují náklady na dopravu zpět zákazníkovi.

  • Diagnostika:
    Odhalení závady a následná konzultace se zákazníkem. Celková cena opravy je závislá na rozsahu poškození a ceně náhradních dílů (např. nová řídící jednotka, ložiska atd.). Celkovou cenu opravy s vámi budeme předem konzultovat. V některých případech je možné diagnostiku provést bez demontáže motoru.
  • Demontáž motoru z kola:
    Vyjmutí motoru z rámu kola, aby mohla být provedena diagnostika (pokud diagnostika demontáž vyžaduje) nebo opravu motoru, kdy je nutné mít motor demontovaný.

  • Základní údržba:
    Doporučujeme provést údržbu vždy po sezóně a nebo před sezónou. Údržba obsahuje: demontáž středové osy motoru včetně soukolí, následné vyčištění, promazání a opětovné složení včetně vymezení vůle. Pro tento účel používáme speciální mazivo, díky kterému je chod pohonu velmi tichý.

  • Programování řídící jednotky:
    Nastavení řídící jednotky dle přání zákazníka. Můžeme nastavit např. maximální výkon motoru, výkon jednotlivého stupně asistence i maximální rychlost asistencí, rozsah akcelerační páčky a další.

  • Oprava vnitřních částí motoru (hodinová práce technika):
    Kompletní rozebrání všech částí motoru a následná výměna vadného dílu (ložisko, rotor, hlavní osa...). Je-li závada většího rázu, předem konzultujeme se zákazníkem veškeré náklady na opravu

  • Výměna konektorů (hodinová práce technika):
    Máte-li z nějakého důvodu poškozený napájecí kabel nebo konektor.

  • Výměna řídící jednotky (hodinová práce technika):
    Výměna “hlavního mozku” motoru, poruchy řídící jednotky se projevují cukáním, chybovým hlášením nebo úplnou nefunkčností celého sytému.

SERVIS PŘÍMÝCH POHONŮ

Specializovaná služba pro opravu a údržbu přímých pohonů EVBIKE ve výpletu kola. Servisujeme přímého pohony EVBIKE 500 W a 750 W (bezkartáčové motory v ráfku).

Ceník servisních prací

Diagnostika 350 Kč
Demontáž motoru z kola a jeho zpětná montáž 600 Kč
Základní údržba 500 Kč
Práce technika (každá započatá hodina)* 600 Kč

*Náhradní díly nejsou součástí ceny
Ceny jsou uvedeny vč. 21% DPH a nezahrnují náklady na dopravu zpět zákazníkovi.

  • Diagnostika:
    Odhalení závady a následná konzultace se zákazníkem. Celková cena opravy je závislá na rozsahu poškození a ceně náhradních dílů (např. nová řídící jednotka, výměna kabeláže, výměna PAS senzoru ). Celkovou cenu opravy s vámi budeme předem konzultovat.
  • Demontáž motoru z kola a jeho zpětná montáž:
    Demontáž motoru z kola vč. sundání pláště s duší z ráfku a vložení motoru s pláštěm a duší vč. zapojení kabeláže (pokud byl motor vyměněn za nový). Motory nezaplétáme do nových ráfků.

  • Základní údržba:
    Základní údržba celého sytému, kontrola všech komponent a jejich funkčnosti, dotažení, kontrola zapojení a vyčištění kontaktů.

  • Výměna řídící jednotky (hodinová práce technika):
    Výměna “hlavního mozku” motoru, poruchy řídící jednotky se projevují cukáním, chybovým hlášením nebo úplnou nefunkčností celého sytému.

  • Výměna PAS senzoru s magnety (hodinová práce technika):
    Jedná se o demontáž šlapacích klik kola a demontáž části středu, výměna kovového kroužku se senzorem a vrácením všech komponent zpět.

  • Výměna drobných dílů (hodinová práce technika):
    Výměna malých a jednoduchých dílů, brzdové páčky, akcelerátoru, hlavního kabelového svazku, displeje, připájení konektoru atd.

V případě, že motor nebude možné opravit, je účtována pouze diagnostika a případná demontáž motoru z kola (pokud byla provedena). V rámci využití servisního střediska vám bude nabídnut motor nový za výhodných podmínek.

SERVIS RÁMOVÝCH, NOSIČOVÝCH A BRAŠNOVÝCH BATERIÍ

Specializovaná služba pro opravu a údržbu baterií EVBIKE. Servisujeme i modely baterií EVBIKE (YOKU): ASTON, JAVA, EPRO, ALPHA

Ceník servisních prací

Diagnostika 700 Kč
Test kapacity baterie 600 Kč
Práce technika (každá započatá hodina)* 600 Kč

*Náhradní díly nejsou součástí ceny
Ceny jsou uvedeny vč. 21% DPH a nezahrnují náklady na dopravu zpět zákazníkovi.

  • Diagnostika:
    Otevření baterie, proměření každého jednotlivého článku baterie, kontrola funkčnosti BMS* modulu, kontrola kabeláže, odhalení závady, následná konzultace se zákazníkem ohledně ceny opravy.
  • Test kapacity baterie:
    Otestujeme vaši baterii na profesionálním zařízení, které zaznamenává stav baterie během vybíjení a nabíjení. Baterii je pro tento test nutné přinést plně nabitou. Po dokončení testu dostanete výsledek v podobě grafu zobrazující stav a reálnou kapacitu baterie.

  • Práce technika:
    Zahrnuje např. výměnu kabelů, pojistky, odrazového sklíčka, BMS* modulu atd.

  • *co je BMS?
    Články baterií jsou náchylné na poškození vlivem hlubokého vybití, nebo naopak přebití. V bateriích je tedy umístěn inteligentní obvod řízený mikroprocesorem. Tento obvod dokáže baterii při nepoužívání uspat a tak ji chrání před rychlým vybíjením. Baterii také chrání při nestandardních situacích, kdy baterii v případě kritické situace odpojí od nabíječky či trakčních kontaktů. Modul důkladně pečuje o každý článek zvlášť. Vadný BMS modul většinou poznáme tak, že v baterii detekujeme rozbalancované články, je tedy nutné tento modul vyměnit a články znovu vybalancovat.

V ojedinělých případech se v baterii může objevit vadný článek. Výměnu článků v současné době neprovádíme. Tento typ závady je lehce odhalitelný naší diagnostikou, kterou provádíme u každé doručené baterie. Stane-li se, že máte neopravitelnou baterii, nabídneme vám novou baterii za výhodných podmínek.