Servisní středisko elektromotorů a baterií EVBIKE
Vše, co prodáváme, umíme i opravit. Pokud máte podezření na poruchu nebo si nevíte rady, obraťte se na nás. Rádi vám pomůžeme a navrhneme řešení vašeho požadavku v našem servisním středisku.
Servis středových pohonů
Specializovaná služba pro opravu, údržbu a montáž středových pohonů EVBIKE vč. displejů příslušenství. Servisujeme motory EVBIKE (Bafang/8FUN): BBS-01 250W, BBS-02 750W, BBS-HD 1000W a středové pohony EVBIKE s torzním snímačem 250W a 500W.
Ceník servisních prací | |
---|---|
Diagnostika* | 350 Kč |
Demontáž motoru z kola a jeho zpětná montáž | 800 Kč |
Přestavba na elektrokolo | 1990 Kč |
Částečná přestavba na elektrokolo | 998 Kč |
Základní údržba středového pohonu | 998 Kč |
Programování řídící jednotky | 499 Kč |
Práce technika (každá započatá hodina)** | 600 Kč |
Diagnostika:
Odhalení závady a následná konzultace se zákazníkem. Celková cena opravy je závislá na rozsahu poškození a ceně náhradních dílů (např. nová řídící jednotka, ložiska atd.). Celkovou cenu opravy s vámi budeme předem konzultovat. V některých případech je možné diagnostiku provést bez demontáže motoru.
Demontáž motoru z kola:
Vyjmutí motoru z rámu kola, aby mohla být provedena diagnostika (pokud diagnostika demontáž vyžaduje) nebo opravu motoru, kdy je nutné mít motor demontovaný.
Základní údržba:
Doporučujeme provést údržbu vždy po sezóně a nebo před sezónou. Údržba obsahuje: demontáž středové osy motoru včetně soukolí, následné vyčištění, promazání a opětovné složení včetně vymezení vůle. Pro tento účel používáme speciální mazivo, díky kterému je chod pohonu velmi tichý.
Programování řídící jednotky:
Nastavení řídící jednotky dle přání zákazníka. Můžeme nastavit např. maximální výkon motoru, výkon jednotlivého stupně asistence i maximální rychlost asistencí, rozsah akcelerační páčky a další.
Oprava vnitřních částí motoru (hodinová práce technika):
Kompletní rozebrání všech částí motoru a následná výměna vadného dílu (ložisko, rotor, hlavní osa...). Je-li závada většího rázu, předem konzultujeme se zákazníkem veškeré náklady na opravu
Výměna konektorů (hodinová práce technika):
Máte-li z nějakého důvodu poškozený napájecí kabel nebo konektor.
Výměna řídící jednotky (hodinová práce technika):
ýměna “hlavního mozku” motoru, poruchy řídící jednotky se projevují cukáním, chybovým hlášením nebo úplnou nefunkčností celého sytému.
Servis přímých pohonů
Specializovaná služba pro opravu, údržbu a montáž středových pohonů EVBIKE vč. displejů příslušenství. Servisujeme motory EVBIKE (Bafang/8FUN): BBS-01 250W, BBS-02 750W, BBS-HD 1000W a středové pohony EVBIKE s torzním snímačem 250W a 500W.
Ceník servisních prací | |
---|---|
Diagnostika | 350 Kč |
Demontáž motoru z kola a jeho zpětná montáž | 600 Kč |
Základní údržba | 500 Kč |
Práce technika (každá započatá hodina)* | 600 Kč |
Diagnostika:
Odhalení závady a následná konzultace se zákazníkem. Celková cena opravy je závislá na rozsahu poškození a ceně náhradních dílů (např. nová řídící jednotka, výměna kabeláže, výměna PAS senzoru ). Celkovou cenu opravy s vámi budeme předem konzultovat.
Demontáž motoru z kola a jeho zpětná montáž:
Demontáž motoru z kola vč. sundání pláště s duší z ráfku a vložení motoru s pláštěm a duší vč. zapojení kabeláže (pokud byl motor vyměněn za nový). Motory nezaplétáme do nových ráfků.
Základní údržba:
Základní údržba celého sytému, kontrola všech komponent a jejich funkčnosti, dotažení, kontrola zapojení a vyčištění kontaktů.
Výměna řídící jednotky (hodinová práce technika):
Výměna “hlavního mozku” motoru, poruchy řídící jednotky se projevují cukáním, chybovým hlášením nebo úplnou nefunkčností celého sytému.
Výměna PAS senzoru s magnety (hodinová práce technika):
Jedná se o demontáž šlapacích klik kola a demontáž části středu, výměna kovového kroužku se senzorem a vrácením všech komponent zpět.
Výměna drobných dílů (hodinová práce technika):
Výměna malých a jednoduchých dílů, brzdové páčky, akcelerátoru, hlavního kabelového svazku, displeje, připájení konektoru atd.
V případě, že motor nebude možné opravit, je účtována pouze diagnostika a případná demontáž motoru z kola (pokud byla provedena). V rámci využití servisního střediska vám bude nabídnut motor nový za výhodných podmínek.
Servis rámových, nosičových a brašnových baterií
Specializovaná služba pro opravu a údržbu baterií EVBIKE. Servisujeme i modely baterií EVBIKE (YOKU): ASTON, JAVA, EPRO, ALPHA
Ceník servisních prací | |
---|---|
Diagnostika | 700 Kč |
Test kapacity baterie | 600 Kč |
Práce technika (každá započatá hodina)* | 600 Kč |
Diagnostika:
Otevření baterie, proměření každého jednotlivého článku baterie, kontrola funkčnosti BMS* modulu, kontrola kabeláže, odhalení závady, následná konzultace se zákazníkem ohledně ceny opravy.
Test kapacity baterie:
Otestujeme vaši baterii na profesionálním zařízení, které zaznamenává stav baterie během vybíjení a nabíjení. Baterii je pro tento test nutné přinést plně nabitou. Po dokončení testu dostanete výsledek v podobě grafu zobrazující stav a reálnou kapacitu baterie.
Práce technika:
Zahrnuje např. výměnu kabelů, pojistky, odrazového sklíčka, BMS* modulu atd.
*co je BMS?
Články baterií jsou náchylné na poškození vlivem hlubokého vybití, nebo naopak přebití. V bateriích je tedy umístěn inteligentní obvod řízený mikroprocesorem. Tento obvod dokáže baterii při nepoužívání uspat a tak ji chrání před rychlým vybíjením. Baterii také chrání při nestandardních situacích, kdy baterii v případě kritické situace odpojí od nabíječky či trakčních kontaktů. Modul důkladně pečuje o každý článek zvlášť. Vadný BMS modul většinou poznáme tak, že v baterii detekujeme rozbalancované články, je tedy nutné tento modul vyměnit a články znovu vybalancovat.
V ojedinělých případech se v baterii může objevit vadný článek. Výměnu článků v současné době neprovádíme. Tento typ závady je lehce odhalitelný naší diagnostikou, kterou provádíme u každé doručené baterie. Stane-li se, že máte neopravitelnou baterii, nabídneme vám novou baterii za výhodných podmínek.