
Videonávod pro přestavbu kola na elektrokolo pomocí sady s přímým pohonem do předního kola
Přestavba pomocí přímého pohonu 500 W do předního kola, původní rámové baterie 36 V, řídící jednotky a protiskluzné ráčny.
Sada pro přestavbu kola na elektrokolo s inovovanou řídící jednotkou. Jednotka umí vyčítat data o rychlosti a ujeté vzdálenosti přímo z motoru a díky tomu již sada neobsahuje čidlo rychlosti, montáž je tak snazší a přehlednější. Po připojení 48V baterie je nominální výkon motoru 750 W. Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat, aniž by došlo k jeho poškození.
Vysokokapacitní baterie EVBIKE s kapacitou 13 Ah (624 Wh) je dodávána s látkovou brašnou, kterou je možné umístit do rámu, do batohu, nebo podle vašich potřeb a možnosti využití. Součástí baterie je inteligentní ochranný BMS modul pro balancování článků, jejich ochranu proti podbití a vybití. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci. Samotná baterie je v plastovém boxu s vyvedeným nabíjecím a vybíjecím konektorem. Při použití baterie dbejte na ochranu proti vniknutí vody a vlhkosti viz. návod k obsluze. Brašna baterie slouží pouze jako ochranný obal, nikoli jako plnohodnotný nosič baterie, chcete-li baterii používat na rámu kola, doporučujeme ji pevně upevnit stahovacími pásky.
Sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
Přestavba pomocí přímého pohonu 500 W do předního kola, původní rámové baterie 36 V, řídící jednotky a protiskluzné ráčny.
Brašnovou baterii na kolo naistalujete během pár vteřin.